10 Mart 2014 Pazartesi

Bir başlık bulamadım bu yazıya...

(iç dökme gibi olmuş bir çeşit; her telden!)





Yaklaşık iki haftadır Hakan acı çekiyor. Menüsküs yırtığı! Ameliyat olması gerektiği çıktı ortaya, MR sonucunda. 

En son turun ilk günü gelmiş bu olay başına. Gelmiş diyorum çünkü üzülmeyeyim diye benden saklamış o zaman. Eve bir döndü ki elinde baston!!! Bir hafta boyunca o şekilde dolaşmış :(
Tatlı cesur savaşçım benim. Nasıl korktum ama! 

Canım benim. O sıkıntı çektikçe benim canım yanıyor sanki. Elimden gelen ağrısını dindirecek bir şey de yok. İlaçlarını alıyor. 
Mümkün olduğunca az hareket etsin diyorum ama canı tez. 
Gururlu bir de, her işini kendisi yapacak!!!! İnatçı şey! Tatlı inatçı! 

Yeni öğrendik ki köpek balığı kıkırdağı iyileşmesini sağlıyormuş. Yani bir doktora göre böyle ve bir başka tanıdık doktor da 'hayır, kesinlikle ameliyat!' diyor. 
Gittik GNC'ye aldık bir Shark Cartilage kapsülü. Ufff fena vicdan yaptık bir yandan da zavallı köpek balıkları için :(

Ameliyat çıkışı insanlar plaja gidiyormuş, kolay bir ameliyat diyorlar.  "Key hole surgery" var neyse ki. 
Ameliyat sonrası biz de Kilyos'a kaçalım diyoruz!  
Maksat doktoru yalancı çıkarmayalım 

Bugün 10 Mart 2014 ve saat 20:30. Can ve adamı oyun oynuyorlar mutfakta. 

Bu ara Can'ım bana biraz mesafeli davranıyor gibi...  Uyduruyor, alınganlık ediyor hatta suçluluk çekiyor  olabilirim... 

Son iki gündür sabah uyanınca ve gündüz uykusundan evvel aldığı memme seanslarına veda etmek zorunda kaldı yavrum. Yani ben buna bağlıyorum bana mesafeli oluşunu. 

Artık çok yoruldum ve tam olarak bitirmek istiyorum emzirmeyi!!! 18,5 aylık maceranın sonuna gelmek lazım... 

Kendisi bırakana kadar devam ederim diyordum.  En azından ilk iki yıl emsin diyordum. Evet, kesinlikle bunları ben söylüyordum... da pratikte iş o kadar kolay değil. 

Evvela artık benim sütüm olmadan hayatını gayet sağlıklı bir şekilde sürdürebilecek durumda. Her şeyi yiyor içiyor adam. İdeal evlat! :D

Benim için emzirmek, zaten en baştan beri öyle rüyalarımı süsleyen bir durum değildi. Okuyorum; bazı anneler neredeyse orgazm olacaklar emzirirken. 
O nasıl bir zevk almaktır öyle!!!!???


Ben en baştan beri, bebeğimi en sağlıklı besleme yöntemi olduğu için emzirdim ve evet birbirimize o kadar yakın olmak çok keyifliydi. 

ve fakat Artık keyfi kaçtı a dost! 
Yoruldum. 
Zaten dişleri de canımı acıtmaya başladı epeydir, bedenimde iz çıkartacak hale geldi artık. 

Aldığı miktar azaldı. Vücudum eskisi kadar çok süt üret(e)miyor elbette. Can da sinirleniyor istediği neticeyi alamayınca ve çektikçe çekiyor!!! Eh işte o zamanlarda da benim canım iyice acıyor. Canım acıyınca kızıyorum sinirleniyorum. 
Anneyiz anladık da insanız be evvela! Benim de canım var ben de insanım demi!?

Yani anlayacağınız ben bu sütten kesme macerasına girdim. 

Epeydir düşünüyordum bunu. Korkmuyor muydum? Ödüm bile patlıyordu! 
Ama korkunun ecele faydası yok!
(Bir de şu yavrunun çekip almadığı sütün vücuda verdiği ağrı, baskı, acı, sızı olmasa!!! Bir defada kesmeyi düşünseydim gidip enjeksiyonla süt üretimimi durduracaktım. Şimdi az az sağıp vücudun kullanılmayan sütü yok etmesi yöntemini deniyorum. Bunu daha kolay atlatmanın çaresi var mı bakiiimm?? Tecrübeleri alalım!)

Fakat birden bire kesmeyi de göze alamadım. 
Kıyamıyorum; köpek dişleri sinyaller veriyor bir yandan çünkü. En azından uyumadan evvel kalsın hayatında süt. Moral olsun. Destek olsun. 
Sadece gece uykusu öncesi ve sabah 5 seanslarında kabul ediyorum mösyöyü artık.

İki sabahtır 'ananesi' vardı destek ama bugün onu gönderdik. Yarın ben  ve babası oyalıycaz bakalım... Kahvaltısını etmeye başlayana kadar dikkatini dağıtmak epey zor oluyor. Su içmeyi bile reddeder oldu yumurcak! Çok pis sinirleniyor! 

Bize bol şans!


İki gün evvel, 8 Martta 38 yaşıma girdim. 

Tatlılarım, sevgilimler, AŞKlarımla beraber. Nasıl sarıldı sarıldı öptü beni o gün... Kollarımı, yanaklarımı öptü öptü... Çok seviyorum be seni!!! ÇOKKK! ÇOK!
Ne güzelmiş be erkek annesi olmak... Anneeee ane anneee demene bayılıyorum yavrum... Hele o anneeeemm demen yok mu ??? ahhhh ahhhh! Mutluluk!!!
Baksana şu papyonun, pantalon askısının duruşuna!!! 
Ne kadar kastım ama illaki alınacak bu aksesuarlar!!! 

Kız annesi olmak nasıl olur acaba??? Hmmm evet evet valla merak ediyorum! :) 
Çıldırmış olmalıyım!!!!!!!



Kuzumm benimmmm!!!!
Şaşırdığın şeyler var artık... 'Vaaay! Vay!' deyip gösteriyorsun tepkini bilgiç bilgiç. 

Sözlerimizi, hareketlerimizi taklit ediyorsun ve  artık iyice profesyonelleştin bu konuda. 

Daha dengeli, daha akıllı ve mantıklısın. Son bir haftada bile o kadar çok değiştin ki... 

Kakanın geldiğini söyledin bugün, gerçek çıkmadı ama. Sütten kesme tam olarak bitmeden hiiiiçççç heves etmiyorum tuvalet eğitimine! 
Akışına bıraktım onu! Sen "kakaaa" dedikçe "yav hata mı ediyorum, geçsek mi o fasıla??" demiyorum da değil aslında! 

Oyuncaklarının açma-kapama düğmelerini, mod değiştirme düğmelerini, i-pad, telefon açma kapama, youtubedan istediğin videoya gitmeyi öyle tatlı beceriyorsun ki. 

Cümle kuruyorsun artık. Sevgili minik zeki mağara adamım benim :D














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder