15 Şubat 2014 Cumartesi


14 Şubat yazısı


Hayır hayır kesinlikle ne 14 şubatta neden sevgililer günü kutlanır diye açıklamalar yazmayı ne de 14 şubat kutlamalarına çemkirmeyi düşünüyorum.

Epeydir "isteyen istediğini yapsın şekerim" -mode on- bende; kafam pek rahat :)
(bu esnada kafamda 'if you are happy and you know it than clap your hands" dönüp duruyor! neden acaba?!?!!??)


Mutluyum;  ondandır belki de. Ondandır elbet. 


Bugün bana güzel bir gün.
Bugün annem burada.
Bugün oğlumla annem bahçede oyunlar oynadılar.
Bugün oğlum çok gülümsedi.
Bugün annem çok gülümsedi.

Bugün hava güneşliydi.
Ve bugün hava sıcaktı.
Hava bugün güzeldi.
Bu akşam hava yağışlıydı ve bu gece hala yağmur yağıyor ve bu akşam ve bu gece de güzel. Hem de çok güzel.

Ben bugün de yaşamadım başkaları için.
Bugün de benim günümdü.

Bugün de kırmızı yanaklarını öptüm kuzumun.
Bu sabah yine onun tatlı gülümsemesiyle uyandım.
Bugün de seviyorum onu bana veren adamı.
Bugün de biliyorum ki O ADAM da beni seviyor.

Bugün de biliyorum sevmek ve sevilmek ne kadar kıymetli.
Saygı duymak, saygı duyulmak ne demek biliyorum bugün.
Yine sevindim bugün ONLARı bana verdiği için hayat.
Yine güzel birlikte çekilmiş fotograflarımıza bakmak.

Birlikte kitap okumak bugün.
Şarkılar dinlemek ve şarkılar söylemek.
Sarılmak Ona.
Onunla dans etmek.
Saçlarında sevgi koklamak.

Saçlarında parmaklarımı gezdirirken, göğsümde, BENİM sütümle karnını doyurmak Onun. Koynumda uykuya dalışını izlemek. Ve yine milyonca sevinmek. Milyonca sevmek babasını... Babasını sevmek, bu dünyada canımı istese vereceğim CANımın. 

Baba sevgisi neymiş anlamak en sonunda.
Bugün kendi babamı anlamaya çalıştım; yine. 


Uzakta parlayıp duran bir kırmızı ışıktı AŞK bir zamanlar. Bir falcıya sorulan soruydu: "Rastlayacak mı AŞK bir gün bana?" Uzakta göz kırpıyordu sevgi. Artık var, burada: kıpkırmızı atıyor kalbimin içinde artı iki yürekle birlikte: Kocaman bir yürek biri ve küçücük bir başkasını getirdi yanında; kendiyle birlikte. 



Bugün ben kendimi sevdim. Bugün anneliği sevdim. Bugün eşin olmayı sevdim. YİNE.

Bugün harika bir gün. 

Sabahın köründe konuştuk seninle. Seninle konuştuk, ardından oğlumuzun sesi geldi: "baba" diye. "Ben buradayım oğlum, baban çalışıyor" dedim. "hmmm" dedi ve ekledi "memmmeee" 
Böyle başladı bugün.
Bugün sen vardın yine  bu evde: o minik halinle. O koşarken pıtı pıtı o hani senin taklidini yaptığın şirinlikle... SEN vardın burada yine.
Teşekkürler Aşkım.



Bugün güzel bir gündü.
ŞÜKÜR!





Ha evet bir de bugün SEVGİLİler GÜNÜydü :)



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder